| www.Flat6.dk :: Forums :: Ture & træf :: Min Porsche på tur |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| Klar til trackdays 2010 | ||
| Gå til side << | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | UHA det lyder som en kanon tur MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| Brian911s |
| ||
![]() Registeret medlem #19 Oprettet: lør maj 10 2008, 07:45Sted: Østjylland Indlæg: 376 | redcap skrev ... Så blev Sturup turen gennemført. Starten var kaotisk med en dynomo som stod af på vejen derover (i Århus). Heldigvis bor der en troldmand (Brian) i nærheden og efter et par timers bøvl fik vi strøm igen ved hjælp af 2 spændskiver ?????. Turen var fantastisk med masser af regn, hvilket gav solid øvelse i drift og kontrastyring, nedbremsninger under vanskelige forhold. Så vidt jeg kan se fik jeg kørt over 150 km på banen og det er altså rigtig mange omgange. Så 1000 tak til brian for hjælp og Burresø for logi. Jeg er bare glad for at det lykkes og jeg kunne hjælpe dig, Iwan. Dejligt når det går sådan, så byt med det regner. MVH Brian I'll do it my way | ||
| søren b |
| ||
![]() Registeret medlem #12 Oprettet: fre maj 09 2008, 20:21Indlæg: 246 | Hvis du har kørt 150km på banen så har jeg kørt det samme - var sgu også helt rundtosset efter arrangementet. 150km er lig med 72 omgange i pisse regnvejr -:) | ||
| jh. |
| ||
![]() Registeret medlem #242 Oprettet: man jun 29 2009, 18:33Indlæg: 33 | Ja det var en kanontur,det var skide skægt og pisse sjovt,sådanne ture kan man ikke få for mange af. Ulla og Jan Hald. 356HALD. | ||
| cdschou |
| ||
![]() Registeret medlem #171 Oprettet: man mar 09 2009, 14:14Sted: Århus Indlæg: 330 | Ja kanon tur med masser af spændende oplevelser. Selvom vejret var møg-elendigt var det skide fedt Hjertet slog lige en ekstra gang da bilen rev baghjulene rundt med over 100 km/t ned af langsiden :S Det blev også til et par (u)kontrollerede udskridninger med baghjulene Alt i alt en kæmpe en på opleveren. Mvh Christoffer 1977 930 hvid - 329hk 412nm | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| Gå til side << | |