www.Flat6.dk :: Forums :: Teknisk Porsche forum :: Projekter på Porschen

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
renovering af 1969 911E coupé 2 liter
Gå til side   <<      
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
Ophavsmand Indlæg
JDamm
tir aug 10 2010, 14:01

Registeret medlem #4
Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26
Sted: Østjylland
SørenD skrev ...

Tjo... det kan vi nu nok finde ud af... så kan Jesper holde kaffen, så hen ikke ødelægger noget...måske jeg skulle tyvstarte lidt sådan det kun er blokken inkl. cyl osv. der er tilbage... er det ikke det der er mest interessant ??... husk at jeg ikke har tænkt mig at gøre noget ved topstykker ... de ryger direkte til MN... ...

Jeg regner med at sætte en hel dag af til adskillelse .... så kan dem der har lyst jo bare komme og gå som det passer... dato kommer lidt senere

Jeg har selv haft min motor skilt ad (dog med VJ som mentor) Det er såmend ikke slemt, det er værst at true til, når man førtst er kommet igang, så er det ligetil.

mvh
JDamm

1969 911T "The White Lady"
1976 930 "The Phantom"
aka The Beauty and the Beast

PFFP
Tilbage til toppen
SørenD
tir aug 10 2010, 15:31
Registeret medlem #324
Oprettet: ons jan 06 2010, 09:46
Sted: Brabrand
JDamm skrev ...

SørenD skrev ...

Tjo... det kan vi nu nok finde ud af... så kan Jesper holde kaffen, så hen ikke ødelægger noget...måske jeg skulle tyvstarte lidt sådan det kun er blokken inkl. cyl osv. der er tilbage... er det ikke det der er mest interessant ??... husk at jeg ikke har tænkt mig at gøre noget ved topstykker ... de ryger direkte til MN... ...

Jeg regner med at sætte en hel dag af til adskillelse .... så kan dem der har lyst jo bare komme og gå som det passer... dato kommer lidt senere

Jeg har selv haft min motor skilt ad (dog med VJ som mentor) Det er såmend ikke slemt, det er værst at true til, når man førtst er kommet igang, så er det ligetil.

mvh
JDamm

... enig, men derfor kan du jo godt holde kaffen...

Søren

Porsche 911E, 2,0 l, coupé, 1969
Tilbage til toppen
JDamm
tir aug 10 2010, 21:29

Registeret medlem #4
Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26
Sted: Østjylland
SørenD skrev ...

JDamm skrev ...

SørenD skrev ...

mvh
JDamm

... enig, men derfor kan du jo godt holde kaffen...

No problemo!

mvh
JDamm

1969 911T "The White Lady"
1976 930 "The Phantom"
aka The Beauty and the Beast

PFFP
Tilbage til toppen
LOK
ons aug 11 2010, 04:53

Registeret medlem #1
Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35
Sted: Silkeborg
Ser frem til en sparkdæk aften

MVH Lars

Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint

P.S. Et par små hint
*Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt
*Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden
Tilbage til toppen
allan
ons aug 11 2010, 06:37
Registeret medlem #86
Oprettet: tir aug 12 2008, 08:29
Ja det kunne være interessant og se

Allan

911 Carrera Targa 1984
Tilbage til toppen
SørenD
man aug 23 2010, 16:55
Registeret medlem #324
Har haft skrevet til Porsche Danmark... og i dag kom så kendelsen... sgu et noget magert udstyrsprogram må jeg sige... antenne og højttalere... tsk tsk...
MEN vigtigst af alt... bekræftet matching#'s
Iøvrigt den der dataerklæring... er den obligatorisk til syn... den koster sgu på den gode side af 2000.!!!!

Hej Søren

Her er lidt data på din bil.

Hvis du skal bruge en dataerklæring til syn må du lige give besked.

Motor 6292167 - så det er en matchingnumbers bil

Händler Porsche Car Pacific
Produktionsdato 16.Juli 1969
Farbe 6807=sandbeige
Interieur :
Kunstleder schwarz
Options:
Antenne
Lautsprecher

Med venlig hilsen/Yours sincerely,
Anders W. Czerkas
Eftersalgschef/After Sales Manager

PORSCHE/Michael Lassen Automobiler A/S
Banevingen 6
DK-2200 Copenhagen N
Tel. +45 46 911 930
Fax. +45 46 911 939
-|LINK|-

Søren

Tilbage til toppen
SørenD
søn aug 29 2010, 08:15
Registeret medlem #324
Sædebetrækket tager form.. Jeg laver dem identisk med de eksisterende - blot i sort læder naturligvis
CORE_LAN17

Søren

Tilbage til toppen
SørenD
man sep 06 2010, 12:05
Registeret medlem #324
Back on track med siden - fedt!... det var sgu ærgeligt at den skulle angribes af hackere lige præcis hvor mit projekt tog nogle landevindinger...
Karossen er røget til maleren, så nu venter jeg bare på at det kommer retur... det kan nok ikke vare længe nu...

Jeg tyvstartede med motoren uden forummet her da jeg ikke kunne få kontakt ... motoren er stort set strippet ned til blokken...
Har indtil videre ikke fundet nogle ubehagelige overraskelser - tværtimod - koblingen er stort set ny og udstødningsdækslerner er blevet opgraderet .... sikkert en af grundene til at den var fyldt op med olie alle årene til trods. Ydermere lykkedes det mig at få varmekasserne af uden at knække en eneste støttebolt !

Motoren hænger nu i en motorstand - og jeg afventer LOK der har både tools og en 46mm top til knastmøtrikken... derfra går det i lag med vippetøj, topstykke og cyl. ... og selvfølgelig en grundig rengøring!

CORE_LAN17

CORE_LAN17

Søren

Tilbage til toppen
Peter H
man sep 06 2010, 13:25

Registeret medlem #71
Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50
Så kommer vi da bare når den skal samles i stedet for! Så kan det jo aldrig gå galt
Tilbage til toppen
Gå til side   <<       

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF