| www.Flat6.dk :: Forums :: Off topic :: Alt der ikke handler om Porsche |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| "Barnfind" | ||
| Gå til side << | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | carnut skrev ... Jesper: Det jeg mener med at de ikke i DK er glade for det orange lys, er når det som det gør på USA modellerne også lyser fremad. Der er jo 5Watts pærer i både blink OG sidemarkeringslygten. Og når det er i blinklygten, altså fremad, flipper Politiet helt ud...... Did that make any sence ????? F.eks har en 1971 Boss Mustang hele 4 orange lygter fremadrettet, samt rød og orange sidemarkering, og det kan virkelig pisse dem af !!! CORE_LAN17 På 930'eren lyser det også fremad, og det ser hamrende godt ud. Den Boss Mustang er ALLLT for cool mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| carnut |
| ||
![]() Registeret medlem #302 Oprettet: man nov 23 2009, 14:41Sted: In Your Rearview-mirror ! Indlæg: 452 | JDamm skrev ... På 930'eren lyser det også fremad, og det ser hamrende godt ud. Den Boss Mustang er ALLLT for cool mvh JDamm Yup, det er det jeg mener. Det ser pissegodt ud, men det er ikke alle betjente der er glade for det. Ikke engang når det er på en US Copcar CORE_LAN17 CORE_LAN17 Mvh. Heine Hansen Carnut.dk -|LINK|- Policecar.dk -|LINK|- Youtube Profil -|LINK|- CORE_LAN17 1963 Mercury Marauder 1971 Plymouth Fury - Walnut Creek P.D. 1974 Porsche 911 2.7 1961 Speedster Replica | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| Simon F |
| ||
![]() Registeret medlem #209 Oprettet: ons maj 13 2009, 20:43Sted: Sydfyn Indlæg: 19 | Hej Entusiaster! Drømmen har jo altid været en 911, og nu har jeg ligget søvnløs igen. Skal ikke købe nu, men vil gerne høre hvad der gør, at I mener dette er et godt emne? Det jeg bemærker er: 1: Der er mix af udvendigt pynt - chrome (sidespejl, rundt om ruder, dørhandtag) mens der er anodiseret grill og lister under dørene, var det en mulighed? 2: Flot interiør, ligner originalt (instrumentering, dørlommer, sæder). Rattet ligner det er ombetrukket (grove sygninger), radio mangler, instrumentbord revnet (beskrevet). 3: Eksteriøret ser originalt og skadesfrit ud (ens linjer om døre og samlinger), selvom sælgeren kan huske en motorcykel er væltet på den ene dør (kan ikke ses på billederne?). 4: Motorrummet ser noget rodet ud, og her har sælgeren tilfældigvis ikke kunnet tage et anstændigt billede? Den øverste del til luftfilterkassen mangler, den ser heller ikke original ud (firkantet). Der er monteret original 11-bladet blæser. Klistermærkerne er der, hvilket vel er et godt tegn. 5: Sælgeren beskriver bilen som rustfri, men dette kan man vel først afkræfte når man ser bilen? Rådene lyder jo altid på ikke at købe ubeset. Er billederne af undervognen noget bevendt? Er det den lave pris (nuværende $5400) der gør bilen interessant, den er jo meget lav? Larkeringen kan vel være uacceptabel, så er handlen pludselig ikke så god. 6: En potientiel køber spørger til VIN, men får ikke noget (offentligt) svar. Er det reelt noget værd at få VIN og motornr. oplyst, sælgeren lyder jo til at vide lidt om bilerne, og kunne jo let oplyse fiktive korrekte numre? 7: Ifølge sælgeren har bilen stået stille en årrække. Udover væskeskifte og rensning af brændstofsystem som han foreslår, hvad kunne man så frygte der skulle laves på sådan en vogn? Undervognen og bremsesystem kan vel være groet fuldstændig sammen? Der skal vel nye dæk på de flotte Fuchs. 8: Bilen står 2000 km N.Ø. for LA, har i en idé om hvad transport til DK vil koste i container? Det blev jo til noget af en smøre alligevel! Hvad siger I til det, er mine observeringer rigtige, og hvad har jeg overset | ||
| Mads M |
| ||
![]() Registeret medlem #23 Oprettet: lør maj 10 2008, 09:59Sted: Midt/Østjylland Indlæg: 156 | JDamm skrev ... Jeg får min 930 synet med orange sidemarkering. Volvo V40 har bla sidemarkering, så den kan da synes med det (ifølge mit synssted) Syntes det ser så fedt ud en sensommer aften at komme cruisende med orange sidemarkering. mvh JDamm Hej Jesper, Du kommer nok til at give markeringslygterne på 930'eren et stykke gaffa mens du er til syn med bilen(og måske afmontere pæren) Men ja - det ser rigtig godt ud når mørket falder på og ville være synd og skam at fjerne:-) Mads '77 930 Turbo Carrera | ||
| Simon F |
| ||
![]() Registeret medlem #209 Oprettet: ons maj 13 2009, 20:43Sted: Sydfyn Indlæg: 19 | Så sluttede auktionen 7000 $ eller cirka 40.000 kr. + 10.000? i fragt og 6% = 53.000 + 20-30.000 i afgift + div. væskeskifte = 80-90.000? Det er da også en billig 911, hvis den er nogenlunde i orden? | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Simon F skrev ... Så sluttede auktionen 7000 $ eller cirka 40.000 kr. + 10.000? i fragt og 6% = 53.000 + 20-30.000 i afgift + div. væskeskifte = 80-90.000? Det er da også en billig 911, hvis den er nogenlunde i orden? Hey købte du den Simon? Isåfald kanon tillykke, ja den holder 100% prisen, bare rolig.mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Simon F |
| ||
![]() Registeret medlem #209 Oprettet: ons maj 13 2009, 20:43Sted: Sydfyn Indlæg: 19 | Hey Nej, desværre eller rettere heldigvis ikke Det er nemt at blive fristet, men jeg venter et par år mere, til jeg er færdiguddannet Men jeg synes nu stadig den var billig! | ||
| carnut |
| ||
![]() Registeret medlem #302 Oprettet: man nov 23 2009, 14:41Sted: In Your Rearview-mirror ! Indlæg: 452 | Damn, det var ikke meget den gik for...... Mvh. Heine Hansen Carnut.dk -|LINK|- Policecar.dk -|LINK|- Youtube Profil -|LINK|- CORE_LAN17 1963 Mercury Marauder 1971 Plymouth Fury - Walnut Creek P.D. 1974 Porsche 911 2.7 1961 Speedster Replica | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| Gå til side << | |